wtorek, 25 lutego 2014

Naszyjniki


Witajcie kochani :)
Dziś pokażę Wam parę naszyjników zrobionych jakiś czas temu,
 ostatnio coś nie mam weny a jak mam to zaczynam mnóstwo rzeczy 
i ich nie mogę skończyć :( wszystko mi idzie powoli i ociężale ah ...


Ciacho z galaretką




Torcik czekoladowo - jeżynowy





Oreo trochę w złym kolorze ale zorientowałam się
dopiero po upieczeniu




i małe eksperymentalne sztyfty oreo
trochę muszę jeszcze nad nimi popracować bo są
okrutnie krzywe i nierówne ale jak na takie maluchy i tak wyszły niezłe :)





Miłego wieczoru :)

16 komentarzy:

  1. Torcik cudowny!
    Sama robiłaś te sztyfty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulepiłam jedno ciasteczko i odbiłam je w modelinie, bo jakbym chciała każde ręcznie to bym chyba cały dzień siedziała przy jednej parze ;)

      Usuń
  2. Torcik wygląda przepysznie :) Tak samo ciastko <3
    Piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same obłędne wisiorki, w sam raz dla łasucha. :D Sztyfty nie wyglądają na zbyt nierówne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciasteczko z galaretką tym razem poproszę :) Ta kokardka mnie rozczuliła ...
    Ja też Asiu, ostatnio nie mam możliwości szaleństwa w koralikowaniu, czy sutaszowaniu. Niektóre prace czekają na wykończenie od kilku miesięcy... Ale, byle do wiosny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Całe szczęście, że Twoimi ciachami i innymi pychotami, mogę się objadać do woli:D. Asiu mnie dzisiaj urzekł torcik czekoladowo- jeżynowy. Wygląda tak, że ma się ochotę na więcej niż jeden kawałek. No i wydało się. Jestem łasuchem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, szczególnie ten pierwszy mi sie podoba;) Nie przejmuj się, tez ostatnio weny nie mam, ale czas zebrać sie w sobie...;))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze ciasteczka, najbardziej urzekł mnie torcik:) Też ostatnio nie mam weny, może to jakiś pozimowe przemęczenie artystyczne?;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Torcik jest po prostu genialny ;) Fajnie wygląda ta "galaretka" w środku xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciacho nr 1 jest genialne! świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW!
    Here again, very tasty!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne naszyjniki. :) Podziwiam Cię za stworzenie tych sztyftów!

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze są te kokardki :3
    I znowu tyle cudeniek, że nie wiadomo gdzie oczy podziać ^^

    OdpowiedzUsuń