piątek, 31 października 2014

Halloween


Ponieważ dziś Halloween nie może u mnie zabraknąć dyni :)

na początek kolczyki halloweenowe dynie




i jeszcze zwykłe dynie








uwielbiam robić dekoracje halloweenowe chociaż w tym roku jakoś zabrakło 
mi czasu na to, ale i tak stworzyłam skromną kompozycję:)





sztuczna pajęczyna z pająkami przyprawia o dreszcze :)






i na koniec troszkę się pochwale
udało mi się zdobyć wyróżnienie w wyzwaniu Kreatywnego Kufra
to moje pierwsze wyróżnienie i ogromnie się cieszę :)






Miłego weekendu
 i Wesołego Halloween :)))

24 komentarze:

  1. Gratuluję :D Dynie świetne a dekoracje przerażające :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne te dyńki :) Ja to nie muszę się specjalnie starać o halloweenowe dekoracje.. przynajmniej w kwestii pajęczyn, bo wisi pełno naturalnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dynie wyglądają rewelacyjne! Gdybyś zrobiła zdjęcie bez bigli to myślałabym, że prawdziwa! Gratuluję wyróżnienia, Twoja praca była świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie gratulacje wyróżnienia! Piękne dekoracje, lampion z dyni wygląda wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te dynie zarówno kolczyki jak i Jack-o-lantern. Brrrrr upiorne te pajęczyny. Gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super uwielbiam taki klimacik świetna ta pajęczyna !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jejku jakie przesłodkie no oczu nie można oderwać :3

    OdpowiedzUsuń
  8. o zgroooozo, te pająki... przerażające :P ale dynie fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Asiu, po pierwsze serdecznie Ci gratuluję wyróżnienia w KK :)
    A po drugie, to dynie w wersji potworzastej na uszy skradły mi serce - boskie są :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie wykonane dynie. Takie straszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam twoją wyobraźnię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyróżnienia *-*
    Kolczyki śliczne, zwłaszcza te pierwsze <3 A pajęczyna upiorna ;o

    OdpowiedzUsuń
  13. Asiu, gratuluję Ci wyróżnienia w KK! :) A dyńki śliczne :-).Zawsze jestem pełna podziwu, dla Twojej perfekcji wykonania i oddania takiego naturalnego charakteru wszelkich Twoich dzieł.
    Co do sztucznej pajęczyny, to nawet nie miałam pojęcia, że coś takiego istnieje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajowe dynie! :) Wyglądają jak prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, wow, wow, brak mi słów, piękne (: a wystrój przerażający:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale one są zarąbiste! Rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne dynie :) Ja jeszcze nie próbowałam ich lepić, ale jak na razie mam jeszcze rok do następnego Halloween...

    OdpowiedzUsuń
  18. ojej jakie one są cudne! kolejny raz się zachwycam tym co robisz... zawsze tak starannie i tak ładnie!

    OdpowiedzUsuń