sobota, 17 stycznia 2015

m&m-y


Witajcie :) Oj jak dawno tu nie zaglądałam...
trochę leniuchowałam przyznaje ;) już dawno nie złapałam takiego leniucha,
a może to było zwykłe przemęczanie i potrzebna mi była dłuższa chwilka przerwy...
no i w końcu zebrałam się w sobie żeby napisać post.
Dziś będzie cukierkowo, słodko, m&m-owo
jeszcze przed świętami wpadł mi do głowy pomysł na m&m-owe kolczyki serduszka
zrobiłam je na razie w trzech kolorach







 powstały również komplety m&m-owych bransoletek
w dwóch kolorach








Jak Wam się podobają m&m-y w takim wydaniu?




Miłego weekendu
Buziaki :)

20 komentarzy:

  1. Ale słodziaki! :)) Śliczne Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne! Najbardziej mi się podobają chyba te ciemno brązowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! Jak prawdziwe! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się podobają :) szkoda, że prawdziwych m&m sów nie ma w wersji serduszka - wtedy nigdy bym im się nie oparła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim wydaniu TAK smakowite!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne! szczególnie te w mlecznej czekoladzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletki są przecudne. Moje oczy je pokochały ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletki są świetne!!!!! Jak dla mnie prawdziwa rewelacja;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł z serduszkami jest genialny, ale mi najbardziej podobają się komplety bransoletek. Twoja bizuteria jest dopracowania w 100%:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne dopracowane w 100% pozdrawiam słonecznie z biebrzmilskiej krainy

    OdpowiedzUsuń
  11. Bransoletki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie są, zwłaszcza te kolczyki. :D Mi ostatnio też m&m'sy chodzą po głowie.

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze, idealne :) Wyglądają jak prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  14. No świetne są! (o matko, moja polonistka z liceum pewnie dostałaby zawału gdyby zobaczyła zdanie od 'no' :D). A co tam, i poleniuchować trzeba ;) Ja też ostatnio mam lenia... i to chyba mój najlepszy przyjaciel ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. o jaaa ale śliczne ♥ najbardziej mi się podoba brązowy komplet :> bo za fioletem nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Komplety bransoletek są cuuu dooo wnee!

    OdpowiedzUsuń
  17. O rrrany! Jakie słodkie :-) Aż naprawdę chce się je schrupać :-)
    A przerwa czasem potrzebna jest każdemu, potem moc wraca ze zdwojoną siłą, prawda? :-) Czekam na kolejne Twoje pomysły. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne! :) Czym są pomalowane że tak pięknie lśnią? ;D Bo wernix chyba daje mniejszy połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne, szczególnie te bransoletki <3 No i pomysł z serduszkami też świetny :) Odwiedź mnie w wolnej chwili :) Dopiero zaczynam blogowanie :)
    slodkamodelinabasienki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń